arshinarshin، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشین دختر زیبای ما

بدون عنوان

امروز بعد از مدتها تونستم بیام اینترنت.ماشالا هرچی ارشین بزرگتر میشه وقت من هم کمتر میشه.الان هم به سختی خوابید اخه دختر کوچولوی من همش میخواد بازی کنه .
20 بهمن 1389

من یکی دارم، اما تو نداری

 ارشین نوزده ماه سن دارد. دختری تپلی، نیرومند و خوش رنگ و رو است، دو پای کشیده و خوش تراش، چشمان مشکی، پرشور و بسیار متحرک و موی فر اندکی دارد. از یک سالگی به مهد کودک می رود و هر روز صبح شادمان به آنجا می رسد، و از بس برای وارد شدن عجله دارد، روپوشش را به سرعت در می آورد. لبریز از نیرو و شور زندگی است، همیشه خوش اخلاق، خندان، فعال، بسیار کنجکاو، پر سرو صدا و با نشاط است. در ده ماهگی راه رفتن را یاد گرفته است و حالا، با وجود تجربه های ناکامی که هیچ وقت از آنها شکایت ندارد، به سرعت میدود و البته گاهی به زمین می افتد. سپس بلند می شود و دوباره می دود. همیشه آماده ماجراجویی های جدید است، همواره دل به دریا می زند و خطر می کند، پرسه می زند، به...
12 بهمن 1389

اينترنت كم سرعت من

امروز مسخواستم عكساي ارشين رو بزارم  ولي سرعت اينترنتم خيلي پايين .حالا بايد بدم علي از تو شركت اين كارو بكنه.دوست دارم  زود تر وبلاگ ارشين درست بشه.
5 بهمن 1389

اولين روز وبلاگ

سلام من نينا مامان ارشين دو سال و نيمه هستم.امروز اولين كلماتو تو وبلاگ ارشين مينويسم.خوشحالم.خيلي دوست داشتم واسي ارشين وبلاگ درست كنم.الان هم ارشين خواب وگرنه محال بود كه بتونم كار كنم.تا بعد.
4 بهمن 1389
1